La neuropédagogie musicale en contexte FLE : Acquisition phonétique et orthoépique par une pédagogie de projet

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πέργαμος
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

La neuropédagogie musicale en contexte FLE : Acquisition phonétique et orthoépique par une pédagogie de projet

LEJOLY Thomas (EL)
Lejoly Thomas (EN)

Η διδασκαλία της μουσικής στην τάξη της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας συχνά περιορίζεται στην παρουσίαση της γαλλικής κουλτούρας και στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου, γεγονός που ευνοεί την ανάπτυξη της γραμματικής και του λεξιλογίου. Εντούτοις, η διδασκαλία της μουσικής κινητοποιεί γνωστικές λειτουργίες πιο πολύπλοκες από εκείνη της μνήμης. Από τη μεταγραφή των σημάτων μέσω των ακουστικών οδών, τη συναισθηματική εμπλοκή και την νοητική ανάπτυξη μέχρι την κινητοποίηση, η μουσική επιτρέπει στον μαθητή της ξένης γλώσσας την ανάπτυξη και την εξέλιξή του κατά τρόπο πιο ουσιαστικό. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, η έρευνα στις νευροεπιστήμες ανοίγει τον δρόμο σε νέες ανακαλύψεις και εφαρμογές που αφορούν στη σχέση μουσική-ξένη γλώσσα μέσα σε ένα φαντασιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας, θα εξετάσουμε την ανάπτυξη της φωνητικής και της ικανότητας ανάπτυξης μέσα από μια παιδαγωγική εργασία. (EL)
The standard teachings rely mainly on grammar, conjugation and vocabulary skills to the detriment of so-called secondary subjects, such as music education. The teaching of the latter in FLE context is often summed up as a simple learning support allowing an approach to French culture, at best the acquisition of a new vocabulary. However, the teaching of music relies on cognitive springs much more complex than that of memory. From the transcription of signals by auditory areas, psycho-affective effects, brain development, motivation in learning strategies or phonetic acquisition of a foreign language, music enables students to learn and to build in a much more complex way. In recent decades, research in neuroscience has opened the field to many discoveries and to a better understanding of the interest of music in the teaching of a foreign language by evaluating the interaction of the latter on our brain through brain imaging. This academic work will consist of putting a musical project in a college in Athens to a successful audience. The goal is to evaluate two specific skills related to learning FLE: phonetic acquisition and orthoepic competence. (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Πολυπολιτισμική εκπαίδευση (EL)
Multicultural education (EN)


Γαλλική γλώσσα

2018





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.