Social Media on Professional Networking: Investigating the relationship between Self-Esteem and LinkedIn Motives

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πέργαμος
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Social Media on Professional Networking: Investigating the relationship between Self-Esteem and LinkedIn Motives

Ντουρούπη Μαίρη (EL)
Douroupis Mary (EN)

Σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα απαραίτητο κομμάτι της καθημερινότητας μας όπου ποικίλες διαδικτυακές πλατφόρμες προσφέρουν πληθώρα δυνατοτήτων εκ των οποίων μία από αυτές τις δυνατότητες είναι η επαγγελματική δικτύωση, στην οποία το LinkedIn θεωρείται το πιο δημοφιλές επαγγελματικό δίκτυο. Το LinkedIn αποτελεί επίσης ένα νέο χώρο εύρεσης εργασίας στον οποίο όλο και περισσότεροι χρήστες χτίζουν το διαδικτυακό τους προφίλ για να παρουσιάσουν τον “επαγγελματικό” τους εαυτό και να αυξήσουν έτσι την επαγγελματική τουs αξία. Κατά συνέπεια είναι σημαντικό η αλληλεπίδραση μας με τον ψηφιακό κόσμο να αντικατοπτρίζει την πραγματική μας προσωπικότητα παρά μια εξειδικευμένη προβολή επιθυμητών χαρακτηριστικών, ενώ η αυτοεκτίμηση, ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά της προσωπικότητας μας, μπορεί να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο σε όλη αυτήν τη διαδικασία τόσο στην προσωπική όσο και στην ψηφιακή μας ταυτότητα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων που ωθούν στην χρήση του LinkedIn όταν προβάλλουμε τον επαγγελματικό μας εαυτό. Πιο συγκεκριμένα τα κίνητρα χρήσης του LinkedIn συσχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την αυτοεκτίμηση; Η συχνότητα χρήσης ή ενημέρωσης του LinkedIn προφίλ μπορεί να επηρεάσει τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων που ωθούν στη χρήση του LinkedIn; Δημογραφικά χαρακτηριστικά όπως η ηλικία, το φύλο, η οικογενειακή κατάσταση επηρεάζουν τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων χρήσης του LinkedIn; Τα αποτελέσματα της διαδικτυακής έρευνα που πραγματοποιήσαμε μας έδωσε απαντήσεις από 205 Έλληνες χρήστες LinkedIn που επιβεβαίωσαν ότι τα κίνητρα χρήσης του LinkedIn, δηλαδή η αναζήτηση εργασίας και η επαγγελματική δικτύωση, συσχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την αυτοεκτίμηση ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, την οικογενειακή μας κατάσταση, το πόσο συχνά χρησιμοποιούμε ή ανανεώνουμε το LinkedIn προφίλ μας. Επιπλέον η εμπειρική έρευνα όχι μόνο μας διαφωτίζει για τα ερωτήματα αυτά αλλά θέτει τα θεμέλια για περαιτέρω διερεύνηση της γνώμης των Ελλήνων για αυτό το επαγγελματικό δίκτυο. (EL)
Nowadays social media have become a necessary part of our everyday life and diverse social network platforms offer different possibilities such is professional networking, where LinkedIn is been consider to be the most popular professional networking website. LinkedIn is also consider being the new job marketplace where more and more users build an online presence to present their ‘’professional self’’ in order to increase their professional value. Thus it is essential in our interaction with the digital world to reflect our actual personality rather than an idealized projection of desirable traits whereas self-esteem, one of the most important components of one’s identity, can play an important role in this process to both our personal and digital identity. The aim of this Master thesis is to investigate the relationship between self-esteem and the motives of LinkedIn usage when presenting the professional self. Specifically do LinkedIn motives correlate positively or negatively with self-esteem? Does LinkedIn frequency usage or updating your LinkedIn profile have a significant impact on the relationship between self-esteem and LinkedIn motives? Finally does age, gender or marital status moderate the relationship between self-esteem and LinkedIn motives? The results from an online survey consisting of 205 Greek LinkedIn users’ responses confirm that LinkedIn motives, job searching and networking, can correlate positively or negatively with self-esteem depending on our age, gender, marital status, how often we use or update our LinkedIn profile. Furthermore this empirical research not only gives us an insight into these enquiries but also provides a ground for further investigation into Greeks perspectives on the particular professional network. (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Τεχνολογία – Πληροφορική (EL)
Technology - Computer science (EN)


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2018





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.