δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον παρακινητικό ρόλο του διευθυντή στο Νομό Χανίων.
Τo εκπαιδευτικό σύστημα θεωρείται ο βασικός στυλοβάτης της μόρφωσης, της
διαμόρφωσης της προσωπικότητας και της ανάπτυξης δεξιοτήτων της κάθε
μελλοντικής γενιάς. Κύριο παράγοντα εκτός από το ίδιο το σχολείο, αποτελούν οι
εκπαιδευτικοί που διαμορφώνουν την προσωπικότητα και την μόρφωση των μικρών
παιδιών. Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών, τα κίνητρα που πρέπει να τους δίνονται,
η αναγνώριση του έργου τους, αποτελούν στοιχεία της βελτίωσης και της εξέλιξης
του λειτουργήματος που πραγματοποιούν. Ο διευθυντής του σχολείου και όλη η
ιεραρχία του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλουν να δημιουργήσουν τις
προϋποθέσεις εκείνες, το καλύτερο δυνατό περιβάλλον όπου οι εκπαιδευτικοί θα
αποδώσουν τα μέγιστα των ικανοτήτων τους στην σχολική τάξη μορφώνοντας και
διαπλάθοντας τον χαρακτήρα των παιδιών, των παιδιών που αποτελούν το μέλλον του
κάθε Έθνους αλλά και της ανθρωπότητας της ίδιας.
(EL)
The educational system is considered the main pillar of education, personality
formation and skills development of each future generation. The main factor besides
the school itself, are the teachers who shape the personality and education of young
children. The motivation of the teachers, the motivations that should be given to them,
the recognition of their work, are elements of the improvement and the evolution of
the function they perform. The school principal and the whole hierarchy of the
educational system must create those conditions, the best possible environment where
teachers will perform to the best of their ability in the classroom, shaping and shaping
the character of the children, the children who are its future of each Nation but also of
its own humanity.
(EN)
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
(EL)
Education - Sport science
(EN)
Ελληνική γλώσσα
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.