Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1986 (EL)
MARKETING ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΩΝ (ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ)
MARKETING OF CRUISING SERVICES

HASAN, SYED

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ MARKETING ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ, ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΛΥΣΕΙΣ.
THIS THESIS EXAMINES THE MARKETING OF CRUISE SERVICES WITH REFERENCE TO GREECE. IT ANALYSES THE MARKETING POLICIES PURSUED AT PRESENT BY GREEK CRUISE OPERATIONS AND IDENTIFIES THEIR KEY PROBLEMS. IT THEN PROCEEDS TO PROPOSE POLICY CHANGES IN KEY AREAS OF THE MARKETING MIX, SUCH AS PRICING, DISTRIBUTION AND SERVICE.

Tourism
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ
Ανάλυση αγοράς
Τουρισμός
Market research
Cruising
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Marketing

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

1986


Athens University Economics and Business (AUEB)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.