The internet as a promotion and distribution channel of tourism products in Greece: a study of its effects in business practices and consumer behaviors in the tourism network

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2011 (EN)
Το διαδίκτυο ως μέσο προώθησης και διανομής τουριστικών προϊόντων στην Ελλάδα: μελέτη των επιπτώσεών του σε επιχειρηματικές πρακτικές και καταναλωτικές συμπεριφορές στο τουριστικό κύκλωμα
The internet as a promotion and distribution channel of tourism products in Greece: a study of its effects in business practices and consumer behaviors in the tourism network

Τριχάς, Νικόλαος

Ξενοδοχεία
Τουριστικά γραφεία
Tourism enterprises
Internet users
Μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας
Τουριστικά προϊόντα
Ελλάδα
Τουριστικές επιχειρήσεις
Technology acceptance models
Hotels
Greece
Χρήστες διαδικτύου
Διαδίκτυο
Tourism products
Internet
Tourist agencies

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

2011


Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)