The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Τα οργανωτικά και επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου
The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

Ζουγανέλη, Στάθια

Mediatization
Τουριστικό προϊόν
Forms of tourism
Μεσοποίηση
Ελλάδα
Ανάλυση περιεχομένου
Λογική των μέσων
Mediation
Place branding
Αιγαίο, Βόρειο
Greece
Branding τόπων
Tourism products
Media logic
Μορφές τουρισμού
Aegean, North
Brand identity
Destination branding
Brand ταυτότητα
Branding προορισμών
Brand εικόνα
Διαμεσολάβηση
Brand image
Content analysis

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

2011


Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.