The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Τα οργανωτικά και επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου
The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

Ζουγανέλη, Στάθια
Zouganeli, Stathia

PhD Thesis

Economics and Business
Forms of tourism
Μεσοποίηση
Ελλάδα
Λογική των μέσων
Mediation
Place branding
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Αιγαίο, Βόρειο
Greece
Tourism products
Media logic
Μορφές τουρισμού
Brand identity
Brand εικόνα
Διαμεσολάβηση
Content analysis
Mediatization
Τουριστικό προϊόν
Social Sciences
Ανάλυση περιεχομένου
Branding τόπων
Aegean, North
Destination branding
Brand ταυτότητα
Branding προορισμών
Κοινωνικές Επιστήμες
Brand image


Ελληνική γλώσσα

2011


Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.