The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2011 (EN)
Τα οργανωτικά και επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου
The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean

Ζουγανέλη, Στάθια

Mediatization
Τουριστικό προϊόν
Forms of tourism
Μεσοποίηση
Ελλάδα
Ανάλυση περιεχομένου
Λογική των μέσων
Mediation
Place branding
Αιγαίο, Βόρειο
Greece
Branding τόπων
Tourism products
Media logic
Μορφές τουρισμού
Aegean, North
Brand identity
Destination branding
Brand ταυτότητα
Branding προορισμών
Brand εικόνα
Διαμεσολάβηση
Brand image
Content analysis

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

2011


Πανεπιστήμιο Αιγαίου
University of the Aegean



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)