Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης
Teachers' continuing education and teaching: the investigation between teachers' epistemological beliefs about teaching and learning and the teaching practice
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης
Γκρίτζιος, Βάιος
Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση των επιστημολογικών πεποιθήσεων των δασκάλων για τη φύση της γνώσης, της διδασκαλίας/μάθησης και της διδακτικής πράξης. Βασίζεται στην υπόθεση ότι η διδασκαλία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τις προσωπικές διδακτικές θεωρίες και απόψεις των δασκάλων. Οι παιδαγωγικές και διδακτικές πεποιθήσεις συντίθενται από ένα πλέγμα ιδεών, αντιλήψεων και παραδοχών για την φύση και τους στόχους της διδασκαλίας, οι οποίες τελικά μορφοποιούν την κατεύθυνση και την επιλογή των μέσων, τις διαδικασίες και τις δράσεις (Elliot 2005:49). […]