Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2011 (EN)

Teachers' continuing education and teaching: the investigation between teachers' epistemological beliefs about teaching and learning and the teaching practice
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης

Γκρίτζιος, Βάιος

Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση των επιστημολογικών πεποιθήσεων των δασκάλων για τη φύση της γνώσης, της διδασκαλίας/μάθησης και της διδακτικής πράξης. Βασίζεται στην υπόθεση ότι η διδασκαλία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τις προσωπικές διδακτικές θεωρίες και απόψεις των δασκάλων. Οι παιδαγωγικές και διδακτικές πεποιθήσεις συντίθενται από ένα πλέγμα ιδεών, αντιλήψεων και παραδοχών για την φύση και τους στόχους της διδασκαλίας, οι οποίες τελικά μορφοποιούν την κατεύθυνση και την επιλογή των μέσων, τις διαδικασίες και τις δράσεις (Elliot 2005:49). […]

PhD Thesis

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Social Sciences
Education
Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Επιστημολογικές πεποιθήσεις
Διδακτική πράξη


Greek

2011


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)