Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)
Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας
Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu

Βιτουλαδίτη, Ουρανία

British market segment
Τουριστικά γραφεία
Βρετανική αγορά
Tourism marketing
Differentiation and branding
Induced image
Τουριστικό μάρκετινγκ
Κέρκυρα
Corfu
Travel agencies
Προβαλλόμενη εικόνα
Διαφοροποίηση και εμπορική επωνυμία
Overall evaluation
Συνολική αξιολόγηση
Regional tourism development
Περιφερειακή και τουριστική ανάπτυξη

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

2010


Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.