Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2010 (EN)
Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας
Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu

Βιτουλαδίτη, Ουρανία

British market segment
Τουριστικά γραφεία
Βρετανική αγορά
Tourism marketing
Differentiation and branding
Induced image
Τουριστικό μάρκετινγκ
Κέρκυρα
Corfu
Travel agencies
Προβαλλόμενη εικόνα
Διαφοροποίηση και εμπορική επωνυμία
Overall evaluation
Συνολική αξιολόγηση
Regional tourism development
Περιφερειακή και τουριστική ανάπτυξη

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

2010


Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Panteion University of Social and Political Sciences



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)