Methodology development approach of road accidents

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσδιορισμού των αιτιών οδικών ατυχημάτων
Methodology development approach of road accidents

Γεωργιάδης, Ηλίας

Die Doktorarbeit bezieht sich auf die Entwicklung einer Methodologie zur Bestimmung der Unfallursachen in Griechenland. In Einzelnen wunden vierschiedene Modelle entwickelt, um das Fahrverhalten der fahrer zu analysieren ihr Reaktionsverhalten mit und ohne den Einfluss vom Alkohol zu bestimmen und die Unfallaufnahme-Analyse und statistische Ausherzung zu vervollstandigen
Αντικείμενο της διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας πρωτότυπης μεθοδολογίας προσδιορισμού των αιτιών του οδικού ατυχήματος για την Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου δημιουργήθηκε μια πρότυπη βάση δεδομένων που στηρίχθηκε τόσο στη δυναμική ανάλυση της συμπεριφοράς του Ελληνα οδηγού όσο και στη μηχανική ανάλυση του τροχαίου ατυχήματος. Η δημιουργία της πρότυπης βάσης δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια πρωτότυπου μοντέλων με αποτέλεσμα του ακριβή προσδιορισμό των παραμέτρων(χρόνος αντίληψης υπό ή χωρίς την επήρεια αλκοόλ, επιβράδυνση οχημάτων κ.λ.π.) που έχουν άμεση συμβολή στο τροχαίο ατύχημα. Η διαμόρφωση της νέας μεθοδολογίας ανάλυσης των ατυχημάτων με την ενσωμάτωση της πρότυπης βάσης δεδομένων δημιούργησε τη συμβατότητα με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και τη σύνταξη ορολογίας για τα νέα στοιχεία που υπεισέρχονται στην ανάλυση της σύγκρουσης των οχημάτων. Η διατριβή δρομολογεί την αφετηρία του εφικτού προσδιορισμού των πραγματικών αιτιών του οδικού ατυχήματος στην Ελλάδα και δίνει έτσι τη δυνατότητα της αντιμετώπισής του με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

PhD Thesis

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Στατιστικά
Μηχανική αναλύση
Engineering and Technology
Αλκοόλ
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Βάση δεδομένων
Χρόνος αντίληψης
Civil Engineering
Οδικά ατυχήματα
Οδική ασφάλεια


Ελληνική γλώσσα

2003


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.