δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Μια θεμελιωμένη στη φιλοσοφία της πράξης διδακτική σειρά για τη διδασκαλία της φυσικής στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα της μηχανικής
A teaching sequence for primary science education, grounded in the philosophy of praxis: the example of mechanics
Βεζιρτζής, Ιωάννης
Το διδακτορικό μας συνίσταται στην κατάθεση διδακτικής σειράς στο μάθημα της Φυσικής για την Πέμπτη και έκτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Η κατάθεση της διδακτικής σειράς παραπέμπει έμμεσα στην κατάθεση μιας μορφής μικρού «αναλυτικού προγράμματος», με νοηματοδοτημένη τη διαδοχή των κεφαλαίων που περιλαμβάνει, κυρίως ως προς την υποστηρικτική λειτουργία αυτών που προηγούνται προς αυτά που έπονται. Ευδιάκριτες περιοχές που τη συναπαρτίζουν, αποτελούν το θεωρητικό πλαίσιο της διδακτικής σειράς (φιλοσοφικές, επιστημολογικές, κοινωνιολογικές, παιδαγωγικές, ψυχολογικές και διδακτικές αρχές πάνω στις οποίες στηρίζεται και τις οποίες επικαλείται και άρα ελέγχεται) και η «τεχνολογία» της σύνταξής της (επιλογή περιεχομένων, διαδοχή περιεχομένων, υποστηρικτικές διδακτικές διαδικασίες, τρόποι και κριτήρια ελέγχου της αποτελεσματικότητάς της). […]
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.