Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1992 (EL)

FORMATION AND DEVELOPMENT OF SELECTED LOGICO-MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITIES. A CONTRIBUTION TO THE ASSESMENT OF MATHEMATICS TEACHING IN ELEMENTARY ANDLOWER SECONDARY SCHOOLS
Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Chassapis, Dimitrios
Χασάπης, Δημήτριος

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΝΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΑΘΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΤΡΙΧΡΟΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ-ΙΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ.
THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF SELECTED LOGICO-MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITIES OF ELEMENTARY AND LOWER SECONDARY PUPILS, THEIR RELATED DIFFERENTIATIONS AND THE CORRESPONDING CONTRIBUTION OF MATHEMATICS TEACHING HAS BEEN INVESTIGATED IN THIS STUDY. THE RESULTS SHOWED THAT THE DEVELOPMENTAL LEVEL OF THE PROBLEM SOLVING ABILITIES OF THE PUPILS FINISHING ELEMENTARY SCHOOL IS EXTREMELY LOW WHILE A POSITIVE BUT UNEVEN AND UNSTABLE DEVELOPMENT OF THESE ABILITIES DURING THEIR LOWER SECONDARY SCHOOLING IS NOTED. FURTHERMORE MULTIPLE SEGREGATIONS OF PUPILS RELATED TO THE DEVELOPMENT OF THEIR PROBLEM SOLVING ABILITIES ARE FORMED AS AN IMPACT OF THE MATHEMATICS TEACHING PRACTICES PREVAILING IN THE LOWER SECONDARY SCHOOL WHICH WIDEN ANY EXISTING DIFFERENCES BETWEEN PUPILS.THE CONCLUSION IS THAT MATHEMATICS EDUCATION IN GREEK LOWER SECONDARY SCHOOLSIS NOT REINFORCING THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF PUPILS PROBLEM SOLVING ABILITIES.

PhD Thesis

MATHEMATICS PROBLEM SOLVING
Social Sciences
Education
LOGICO-MATHEMATICAL ABILITIES
Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Επίλυση μαθηματικών προβλημάτων


Ελληνική γλώσσα

1992


Πανεπιστήμιο Πατρών
University of Patras




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.