Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1991 (EL)
THE ORIENTATION OF GREEK WOMEN TOWARDS THE SECONDARY TECHNICAL EDUCATION. THE INFLUENCE OF THE FEMALE SOCIAL AND VOCATIONAL ROLE
Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΑΓΥΜΝΑΣΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝΟΙ ΛΟΓΟΙ, ΟΠΟΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΒΑΣΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 5 ΕΙΔΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ: 1500 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 1500 ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, 750 ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, 50 ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ 960 ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β'ΤΑΞΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ, ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΦΟΒΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
THE STUDY REFERS TO THE RELATIONSHIP BETWEEN SEX AND EDUCATIONAL CHOICE IN SECONDARY EDUCATION. THE SCOPE OF THE RESEARCH HAS BEEN TO STUDY THE REASONS WHICH MAKE THE FEMALE JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS TO BE UNWILLING TO PURSUE THE TECHNICAL EDUCATION AFTER THE COMPLETION OF THE COMPULSORY EDUCATION. THE STATISTICAL ANALYSIS BASED ON 4760 WRITTEN QUESTIONNAIRES (5 DIFFERENT TYPES) HAS SHOWN THAT THE SOCIOECONOMIC BACKGROUND OF THE GIRLS WHO CHOOSE TECHNICAL EDUCATION IS LOW, THEIR SCHOOL PERFORMANCE IS POOR AND THEIR LEVEL OF ACCEPTANCE OF THE TRADITIONAL FEMALE ROLE IS HIGH. THE NEGATIVE ATTITUDE OF THE MAJORITY OF GIRLS TO PURSUE TECHNICAL EDUCATION IS A RESULT OF LACK OF INTEREST ABOUT TECHNICAL COURSES AND JOBS. THEN THEY PREFER TO CONTINUE THEIR STUDIES ATUNIVERSITY LEVEL AND MAKE ACADEMIC CAREERS.

Γυναίκες
Τεχνική εκπαίδευση
Sex
Κοινωνικός ρόλος
Female
Social role
Career guidance
Επαγγελματικός προσανατολισμός
Φύλο
Technical education

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Ελληνική γλώσσα

1991


University of Crete (UOC)
Πανεπιστήμιο Κρήτης



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.