ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΤΤΕ ΣΤΟΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1989 (EL)

TRIARY TECHNOLOGICAL EDUCATION AND INDUSTRIAL DEVELOPMENT
ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΤΤΕ ΣΤΟΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ

Glampedakis, Michail
Γλαμπεδάκης, Μιχαήλ

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ ΚΑΙ ΤΕΙ), ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥΕΚΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΟΙ ΔΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΤΕ, ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΤΤΕ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΤΡΙΒΛΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣΜΟΡΦΗΣ). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ. ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΗ ΜΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΕΤΑΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΤΕ ΛΟΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΩΣ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΛΛΙΠΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ.
THE TREATISE IS AIMED TO PROVIDE ANSWERS TO QUESTIONS SUCH AS: THE CONSTITUTION OF THE TRIARY TECHNOLOGICAL EDUCATION (ΤΤΕ) (ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ), THE OPPOSITIONS AGAINST TTE AND FINALLY, THE CONTRIBUTION OF THE TTE GRADUATES TO THE INDUSTRIAL DEVELOPMENT OF THE COUNTRY. DATA HAVE BEEN COLLECTED THROUGH QUESTIONNAIRES SENT TO INDUSTRIAL UNITS: ALL ANSWERS HAVE BEEN STATISTICALLY ANALYSED USING MATH MODELS. THE RESULTED INFOMATION LEAD TO THE CONCLUSION THAT THE GREEK INDUSTRY IN FAVOR OF WHICH MANY SPECIALIZATIONS OF TTE HAVE BEEN ESTABLISHEDHAS NOT PROVIDED THE PROPER JOBS FOR THE TTE GRADUATES DUE TO ITS OWN UNORTHODOX DEVELOPMENT (MANY SMALL FAMILY UNITS). IT HAS BEEN OBSERVED THAT MANY UNITS OF THE SAME TYPE EMPLOY, NONE OR MANY GRADUATES HAVE BEEN REPORTED IN THE ENGAGEMENT OR NOT OF THE TTE GRADUATES IN THE MIDDLE OR LARGE UNITS. IDENTICALRESULTS HAVE EMERGED WHEN DATA HAVE BEEN EXAMINED ACCORDING TO THE REGIONAL DISTRIBUTION OF THE INDUSTRIAL UNITS. A CONTRADICTION RELEVANT WITH THE CURRICULUM HAS ALSO BEEN REPORTED. ON ONE HAND THERE HAVE BEEN UNITS THAT EMPLOY TTEGRADUATES BECAUSE OF THEIR KNOWLEDGE. ON THE OTHER HAND THERE HAVE BEEN UNITS THAT FIRE TTE GRADUATES FOR LACK OF SPECIAL AND CORRECT KNOWLEDGE. ALL THE ABOVE, AS WELL AS MANY OTHER QUESTIONS, ARE ANALYSED IN THIS TREATIZED.

PhD Thesis

ΚΑΤΕΕ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΑΝΕΡΓΙΑ)
Social Sciences
Technological education
ΤΕΙ
EDUCATIONAL ECONOMY
Οικονομία εκπαίδευσης
Industry
GRADUATES OF TECHNOLOGICAL EDUCATION
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ)
Sociology
ΚΑΤΕ
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία


Ελληνική γλώσσα

1989


University of Crete (UOC)
Πανεπιστήμιο Κρήτης




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.