The effect of the program Play and Stay on learning tennis skills and of the success rate on primary school pupils

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Η Επίδραση του προγράμματος Play and Stay στην εκμάθηση δεξιοτήτων της αντισφαίρισης και στο βαθμό ικανοποίησης μαθητών δημοτικού σχολείου
The effect of the program Play and Stay on learning tennis skills and of the success rate on primary school pupils

Koronas, Vasilios
Κορώνας, Βασίλειος

Tennis is a sport, in which both physical and mental skills participate in an ideal proportion. «Play and Stay» is a teaching program, in other words a teaching method, promoted by the International Tennis Federation (ITF) that suggests coaches to modify the rules of the game and to use specific equipment, so as the participants can start playing form the first lesson, making the game enjoying and interesting, subsequence, the novice player’s interest in the game is keeping alive. The aim of this study was to check the program’s «Play and Stay» effect to the learning of the tennis’ basic abilities (backhand, forehand and service) and the novice players’ satisfaction, which they derive from this program. Furthermore, this study was aimed to check the differences between boys and girls in relation to the performance, learning and satisfaction, which they derive from the program. The sample of the study consisted of 62 pupils (2 groups), aged 11 years. Each group was, randomly, separated in two (2) groups, group A (experimental group) and group B (control group). The experimental group followed the «Play and Stay» program, whereas the control group followed the traditional teaching method of the three basic tennis’ skills. Four measurements took place: pioneer, the following day (reliability control), final and measurement of maintenance. Questionnaires were given to the above learners in order to ascertain their satisfaction level. The data processing showed that the experimental group was better than the control group relatively to each separate factor of the technique and of the result of the three basic tennis’ skills as well to the satisfaction, which the groups derive from the «Play and Stay» program. In conclusion, «Play and Stay» method, suggested by the International Tennis Federation, is the most effective method in the whole range of Tennis’ teaching.
Το τένις είναι ένα άθλημα με ιδανική συμμετοχή του σώματος και του πνεύματος. Το πρόγραμμα «Play and Stay», που προτείνει η Διεθνής Ομοσπονδία Αντισφαίρισης, καθοδηγεί τους προπονητές να τροποποιήσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, με σκοπό να μπορούν οι συμμετέχοντες να αρχίζουν το παιχνίδι από το πρώτο μάθημα, κάνοντάς το διασκεδαστικό και ενδιαφέρον, «κρατώντας» ουσιαστικά τους αρχάριους παίκτες στο παιχνίδι. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εξέταση της επίδρασης του προγράμματος «Play and Stay» στην εκμάθηση των βασικών δεξιοτήτων του τένις (backhand, forehand και service) και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση των αρχάριων μαθητών. Επίσης ο έλεγχος των διαφορών στην απόδοση και μάθηση, καθώς και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 62 μαθητές (2 τμήματα) ηλικίας 11. Κάθε τμήμα χωρίσθηκε τυχαία σε δυο ομάδες, την ομάδα Α (πειραματική) και την ομάδα Β (ελέγχου). Η πειραματική ομάδα ακολούθησε το πρόγραμμα «Play and Stay» και η ομάδα ελέγχου τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας των τριών βασικών δεξιοτήτων του τένις. Έγιναν τέσσερις μετρήσεις: αρχική, την αμέσως επόμενη μέρα (έλεγχος αξιοπιστίας), τελική και διατήρησης. Επίσης στους μαθητές και των δυο ομάδων μοιράστηκαν ερωτηματολόγια για τη διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησής τους. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι ανά ξεχωριστό παράγοντα τεχνικής και αποτελέσματος των τριών χτυπημάτων και ως προς την αντλούμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα, η πειραματική ομάδα ήταν καλύτερη από την ομάδα ελέγχου. Συμπεραίνεται ότι η μέθοδος «Play and Stay» που προτείνει η Διεθνής Ομοσπονδία Αντισφαίρισης είναι πιο αποτελεσματική σε όλο το φάσμα της διδασκαλίας

PhD Thesis

Τέννις
Tennis
Social Sciences
Other Social Sciences
Satisfaction
Εκπαίδευση
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Παιχνίδι
Ικανοποίηση
Μάθηση/διατήρηση δεξιοτήτων
Game
Skill learning / skill maintenance
Education
Κοινωνικές Επιστήμες


Ελληνική γλώσσα

2012


Democritus University of Thrace (DUTH)
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.