INTERVENTION LOGOPEDIQUE A DES ENFANTS AVANT DES TROUBLES D'APPRENTISSAGE SCOLAIRE DANS LE CADRE DES ACTIVITES DU GROUPE PEDOPSYCHIATRIQUE

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1994 (EL)

ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
INTERVENTION LOGOPEDIQUE A DES ENFANTS AVANT DES TROUBLES D'APPRENTISSAGE SCOLAIRE DANS LE CADRE DES ACTIVITES DU GROUPE PEDOPSYCHIATRIQUE

Σακελλαρίου, Γιολάντα

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΥΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΜΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ Α'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ) ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ 15% ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΕΠΙΛΕΧΘΗΣΑΝ ΔΕΚΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΕΤΗ ΣΤΟ Β' ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ. Η ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΨΥΧΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

PhD Thesis

Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Social Sciences
ENFANTS AVEC DES TROUBLES D'APPENTISSAGE SCOLAIRE
Εκπαίδευση
Psychology and Cognitive Sciences
ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
EDUCATION DES ENSEIQNANTS
PSYCHIATRIE SOCIALE-SENSIBILISATION DE LA COMMUNAUTE
SERVICE PEDOPSYCHIATRIQUE-EDUCATION
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ-ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
DYSLEXIE: TROUBLE DU LANGAGE ORAL ET ECRIT
Education
INTERVATION LOGOPEDIQUE
Δυσλεξία
Εκπαίδευση δασκάλων
Κοινωνικές Επιστήμες
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
FONCTIONΝEMENT DE GROUPE DE LANGAGE AU SEIN DE L'ECOLE


Ελληνική γλώσσα

1994


Democritus University of Thrace (DUTH)
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.