THE USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING DECISION MAKING. (THEORETICAL AND EMPIRICAL APPROACH)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1992 (EL)
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. (ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)
THE USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING DECISION MAKING. (THEORETICAL AND EMPIRICAL APPROACH)

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΑΥΤΗΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΙΔΡΩΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΛΛΕΧΘΕΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ: Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΟΙ ΕΠΙΔΡΩΝΤΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ, ΤΕΛΟΣ ΔΕ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΙΕΡΑΡΧΙΣΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ, ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΒΑΣΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΗΜΙΔΟΜΗΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. (ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ)
THE DEVELOPMENT OF THE COMPUTER SCIENCE AND OF THE INFORMATION SYSTEMS PROVIDE NEW DIMENSIONS TO THE MARKETING FUNCTION. THE SYSTEMATICAL RESEARCH OF THE POSSIBILITIES AND OF THE USE OF THESE SYSTEMS IN MARKETING DECISION MAKING IS THE OBJECTIVE OF THIS THESIS INFORMATION SYSTEMS, DECISION SUPPORT SYSTEMS AND EXPERT SYSTEMS ARE ANALYSED THROUGH A FRAMEWORK OF FACTORS WHICH AFFECT THE MARKETING DECISION MAKING. A SURVEY OF THE CURRENT STATUS OF THE ABOVE SYSTEMS IN MARKETING WAS CARRIED OUT IN THE INDUSTRIAL FIRMS OF NORTHERN GREECE IN ORDER TO INVESTIGATE: THE EXTENT AND THE LEVEL OF USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING, THE PREREQUISITES AND BARRIERS, WHICH RESTRICT THEIR ACCEPTANCE INTOMARKETING IS USED IN HIERARCHICAL ORDER OF SIGNIFICANCE FOR THE CONGREGATION AND MANAGEMENT OF INFORMATION, FOR REPORTS, FOR THE AUTOMATION OF TRANSACTION PROCESSING, FORECASTING, AND FOR BUILDING AND USE OF MODELS BASED ON DECISION SUPPORT SYSTEMS. A PREFERENCE FOR MARKETING ACTIVITIES RELATED TO STRUCTURED AND SEMISTRUCTURED PROBLEMS WAS ALSO FOUND OUT. THE ACCEPTANCE AND USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING INFLUENCED BY THE INDIVIDUAL CHARACTERISTICS ANDTHE DECISION STYLE OF THE MARKETING MANAGERS, THE KIND OF THE PROBLEMS, THE ORGANIZATIONAL STRUCTURE OF THE FIRM, AND THE COMPETITION. THE IMPROVEMENT OF THE QUALITY OF THE DECISIONS BASED ON THE AVAILABILITY OF TIMELY INFORMATION ISTHE MAIN OUTCOMING RESULT OF THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN MARKETING.

EXPERT SYSTEMS IN MARKETING
Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ
ΕΜΠΕΙΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
MARKETING DECISION PROCESS
MARKETING DECISION SUPPORT SYSTEMS (MDSS)
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
USE OF MAIS IN GREEK INDUSTRIAL ENTERPRISES
MARKETING INFORMATION SYSTEMS (MAIS)

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Ελληνική γλώσσα

1992


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
University of Macedonia Economic and Social Sciences



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.