Εκπαιδευτική τεχνολογία και διδακτική: το παράδειγμα της ιταλικής ως ξένης γλώσσας μέσα από εικονικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
Τύρου, Ιωάννα
[…] Ο στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της επίδρασης των αναδυόμενων τεχνολογιών του Web 2.0 στη διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας και του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα, μας ενδιέφερε η δημιουργία εναλλακτικών περιβαλλόντων μάθησης με τη χρήση εργαλείων του Web 2.0 για τη διδασκαλία της Ιταλικής ως ξένης γλώσσας στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής γλωσσικής εκπαίδευσης, μέσα από τη συνεργασία, την ενεργητική συμμετοχή και τη δημιουργική γραφή των φοιτητών. Απώτερος σκοπός της ερευνητικής μας δουλειάς είναι η γλωσσική και πολιτιστική εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων Ιταλικής γλώσσας μέσα από εναλλακτικά πολιτιστικά περιβάλλοντα, όπως εκείνα των εικονικών μουσείων, αλλά και η δυναμική διαδικτυακών δραστηριοτήτων σε μαθήματα ξένης γλώσσας και πολιτισμού. […]