Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α' ΟΘΩΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (1833-1843)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1994 (EL)

EDUCATION IN THE SOUTH-WEST CYCLADES DURING THE FIRST KING OTTO PERIOD IN GREECE (1833-1843)
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α' ΟΘΩΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (1833-1843)

Σάκκης, Δημήτριος

THE SUBJECT OF THIS DOCTORAL THESIS IS EDUCATION IN THE SOUTH-WEST CYCLADES DURING THE FIRST KING OTTO PERIOD IN GREECE (1833-1843). SCHOOL UNITS ARE EXAMINED CLOSELY REGARDING THEIR ESTABLISHMENT, THEIR TEACHING STAFF, THEIR STUDENTS AND THEIR CURRICULUM. NON-EDITED MATERIAL FROM THE PUBLIC RECORD OFFICE (Γ.Α.Κ.) IS USED AS MAIN REFERENCE SOURCE ADDING INFORMATION ABOUT KING OTTO'S EDUCATIONAL POLICY AT NATIONAL LEVEL. MOREOVER, SOCIAL PHENOMENA ATTACHED TO EDUCATION ARE INVESTIGATED BY USE OF COMPUTER PROGRAM S.P.S.S. IN CONCLUSION, DEVELOPMENT OF EDUCATION AT THAT PERIOD WAS DUE TO THE CONSCIENTIONS EFFORTS OF GREEKPEOPLE STRUGGLING FOR THE INSTRUCTION OF THE YOUNGER GENERATION. EDUCATION LEVEL WAS IN MANY CASES HIGH. PARTICIPATION OF GIRLS IS CONSIDERED SUBSTANTIAL, WHILE PARTICIPATION OF BOYS IS INDEPENDENT OF SOCIO-ECONOMIC CLASSIFICATIONS. SCHOOL CAN BE GENERALLY CHARACTERIZED AS "CLASSLESS".
Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ. ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (S.P.S.S.). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΤΑΝ, ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΑΚΟΜΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, "ΑΤΑΞΙΚΟ".

PhD Thesis

EDUCATION AND SOCIETY
EDUCATION IN THE SOUTH-WEST CYCLADES DURING THE FIRST KING OTTO PERIOD
Social Sciences
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Humanities and the Arts
Σχολικά προγράμματα
Εκπαίδευση
Curricula
Ιστορία και Αρχαιολογία
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (S.P.S.S.)
ΑΤΑΞΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
SCHOOL ORGANIZATION AND ADMINISTRATION
ΟΘΩΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Οργάνωση εκπαίδευσης
Education
History and Archaeology
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινωνικές Επιστήμες
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
FIRST KING OTTO PERIOD IN GREECE


Ελληνική γλώσσα

1994


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.