ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1993 (EL)
MASTERY LEARNING IN TRIGONOMETRY WITH THE USE OF COMPUTERS (C.A.I.)
ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΜΑΥΡΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

THE AIM OF THE RESEARCH WAS TO INVESTIGATE THE USEFULNESS OF COMPUTERS AS AN INSTRUCTIONAL TOOL IN TRIGONOMETRY OF THE 9TH GRADE. THE RESULTS OF THE RESEARCHWERE THE FOLLOWING: 1) STUDENT'S ACHIEVEMENT, WHO WERE TAUGHT TRIGONOMETRY WITH COMPUTERS (C.A.I.), WAS BETTER THAN THE ACHIEVEMENT OF THE STUDENTS WHO WERE TAUGHT TRIGONOMETRY BY THE TRADITIONAL WAY. 2) THERE WAS UNIFORMITY IN THE ACHIEVEMENT OF BOYS AND GIRLS, BOTH IN THE EXPERIMENTAL GROUP AND THE CONTROL GROUP. 3) THERE WAS NOT ANY DIFFERENCE IN THE ACHIEVEMENT BETWEEN BOYS AND GIRLS IN TRIGONOMETRY. 4) THE ATTITUDE OF PUPILS AS REGARDS THEIR SATISFACTION FROM MATHEMATICS AND THE USEFULNESS OF MATHEMATICS WAS SIGNIFICANTLY CHANGED IN THE EXPERIMENTAL GROUP. 5) THERE IS NOT ANY COLLERATION BETWEEN THE LEARNING STYLE OF PUPILS AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION (C.A.I.).
Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1) Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΩ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. 2) ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. 3) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ. 4) Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. 5) ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.

Τριγωνομετρία
BOYS-GIRLS
MASTERY LEARNING
TRIGONOMETRY
ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS
ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Learning styles
Γνωστικό μοντέλο
ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION (C.A.I.)
ΑΓΟΡΙΑ-ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Ηλεκτρονικός υπολογιστής
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Ελληνική γλώσσα

1993


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.