STUDENTS' VALUES AND ATTITUDES IN GREECE CONCERNING EDUCATIONAL INSTITUTIONS: EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL DECISIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1992 (EL)

ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
STUDENTS' VALUES AND ATTITUDES IN GREECE CONCERNING EDUCATIONAL INSTITUTIONS: EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL DECISIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS

Gari, Aikaterini
Γκαρή, Αικατερίνη

STUDENTS' EDUCATIONAL AND VOCATIONAL VALUES-ATTITUDES ARE INVESTIGATED, TRADITIONAL AND MODERN, BASED ON A SYSTEMIC APPROACH OF THE EDUCATIONAL SYSTEM IN GREECE. A QUESTIONNAIRE WAS COMPLETED BY 1012 STUDENTS, WHO ATTENDED AT THE SECOND GRADE OF A GENERAL OR A TECHNICAL-VOCATIONAL LYCEUM. THE WHOLE NUMBER OFLYCEUMS USED FOR THE RESEARCH WAS 22. IN ADDITION, 34 STUDENTS TOOK PART IN APERSONAL STANDARDISED INTERVIEW. THE GENERAL VIEW OF THEIR VALUES-ATTITUDES SEEMS TO BE FLUID AND CONTRASTED, INFLUENCED BY TRADITIONAL COMMUNITY AND CONTEMPORARY SOCIETY BELIEFS. THERE ARE SIGNIFICANT DIFFERENCES BETWEEN STUDENTS' BELIEFS CONCERNING THE INDEPENDENT VARIABLES OF SEX, STUDENTS' PERMANENT RESIDENCE, LYCEUM ORIENTATION, FAMILY FORM, SCHOOL PERFORMANCE AND FAMILY EDUCATIONAL AND SOCIOECONOMIC STATUS.
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 1012 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΠΟ 22 ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΕΝΩ 34 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΥΛΟ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

PhD Thesis

Αξία
EDUCATIONAL ATTITUDES
Educational values
Humanities and the Arts
Attitudes
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Philosophy, Ethics and Religion
EDUCATIONAL DECISIONS
Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Εκπαιδευτικές αξίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ
Value
Στάση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες


Ελληνική γλώσσα

1992


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.