SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL DETERMINANTS OF HIGH SCHOOL STUDENTS' ACTIVE PARTICIPATION IN STUDENT COUNCILS

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1992 (EL)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL DETERMINANTS OF HIGH SCHOOL STUDENTS' ACTIVE PARTICIPATION IN STUDENT COUNCILS

Θεοδοσοπούλου-Παπαλόη, Βασιλική

THE PURPOSE OF THIS PH.D. THESIS IS THE STUDY OF SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL DETERMINANTS OF HIGH SCHOOL STUDENTS' ACTIVE PARTICIPATION IN STUDENT COUNCILS. INTHE QUANTITATIVE PART OF THE RESEARCH THE SURVEY METHOD WAS USED AND STUDIED BOTH THE OFFICIAL AND UNOFFICIAL TYPES OF PARTICIPATION. THE BASIC CONCLUSIONS ARE: A) SEX AFFECTS SYSTEMATICALLY BOTH OFFICIAL AND UNOFFICIAL STUDENT PARTICIPATION IN STUDENT COUNCILS, B) THERE IS A POSITIVE CORRELATION BETWEEN ACTIVE PARTICIPATION AND INTERNAL LOCUS OF CONTROL AS WELL AS SCHOOL PROGRESS AND SENSE OF POLITICAL EFFICACY. IN THE QUALITATIVE PART OF THE RESEARCH THE RHETORICAL MEANING OF THE TERM "STUDENT COUNCILS" WAS STUDIED BY ANALYZING THE ORAL AND WRITTEN SPEECH OF THE STUDENTS. A SYNTHESIS OF THE RESULTS WAS SUCCEDED ON THE BASIS OF THE PSYCHO-SOCIAL TERM ORIENTATION (PSTO).
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΣΤΟ ΠΟΣΟΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΞΕΤΑΣΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΗΑΜΕΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΜΜΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΣΑΝ: Α) ΤΟ ΦΥΛΟ ΑΣΚΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, Β) ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΔΟΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΕ Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥ "ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ" ΣΕ ΨΥΧΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΨΥΧΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.

PhD Thesis

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΑ
INTERPRETATIVE REPERTORIES
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Social Sciences
RHETORICAL MEANING
ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ
Επικοινωνία
Psychology and Cognitive Sciences
Γλωσσική συμπεριφορά
STUDENT COUNCILS
ΨΥΧΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΛΕΞΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
Sociology
LANGUAGE BEHAVIOR
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Communication
PSYCHO-SOCIAL TERM ORIENTATION (PSTO)


Ελληνική γλώσσα

1992


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.