Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΠΑΡΟΧΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1995 (EL)
LA DIMENSION EUROPEENNE DANS L'EDUCATION SECONDAIRE. L'ACROISSEMENT DE CONNAISSANCES ET LA FORMATION DES ATTITUDES POSITIVES A L'EGARD DE L'EUROPE UNIE VIA L'ENSEIGNEMENT DE TEXTES LITTERAIRES
Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΠΑΡΟΧΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΠΑΝΤΙΔΗΣ, ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ

ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Κ., ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΕΤΕΛΕΣΑΝ 226 ΜΑΘΗΤΕΣ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (Ν=114) ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ (Ν=112), ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΩΣ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΣΤΑΔΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΚΑΙ Η ΑΔΟΜΗΤΗ, ΑΛΛ'ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 1) ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, 2) ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, 3) ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ Ε.Κ., 4) ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΣΠΟΥΔΕΣ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΕΝΟΤΕΡΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ, 5) ΘΕΩΡΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗΝ Ε.Κ., 6)ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, 7) ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Κ. ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΞΕΝΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ, 8) ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣΤΗΣ Ε.Κ., ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ. (ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ)

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ
FORMATION OF ATTITUDES TOWARDS UNITED EUROPE
THE EUROPEAN DIMENSION IN SECONDARY EDUCATION
THE GLOBALIZATION OF CULTURE
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
KNOWLEDGE FOR UNITED EUROPE
THE TEACHING OF EUROPEAN LITERARY TEXTS
ΠΑΡΟΧΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Ελληνική γλώσσα

1995


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.