Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή

Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή

Κυριαζή, Κωνσταντίνα

Μυτιληναίου, Σοφία
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Ευφυής Συσκευασία: Νέες Τεχνολογίες και Marketing
Χατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
Metzitakos, Rossetos

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2022-07-14

2022-07-25T08:53:15Z


Συμπεριφορά καταναλωτή
Διαδραστική συσκευασία
Συσκευασία

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.