Βελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείου

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)

Βελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείου

Κόιος, Αθανάσιος-Ιωάννης

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Τσιότρας, Γεώργιος

ΔΙΠ ΜΒΑ/3
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Ελληνική γλώσσα

2006-12-28T12:16:12Z
2000


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.