Τουριστική πολιτική των δυνατοτήτων και της ποιότητας των υπηρεσιών διαχείρισης προορισμού στο Νεπάλ.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Tourism policypossibilities and destination service quality managment in Nepal.
Τουριστική πολιτική των δυνατοτήτων και της ποιότητας των υπηρεσιών διαχείρισης προορισμού στο Νεπάλ.

Bista, Raghu

Bazakidis, Athanasios
Vouzas, Fotis
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Vasiliadis, Christos
Andronikidis, Andreas
Katos, Anastasios
Lazos, Vaios
Georganta, Zoe

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής θα αποδεσμευτεί μετά τις 18/04/2011
011/2009
Οι στόχοι της διατριβής είναι να προτείνει δράσεις πολιτικής και στρατηγικά μέτρα για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ και να προτείνει μια σειρά από διαστάσεις της ποιότητας των υπηρεσιών τουριστικού προορισμού, καθώς και να αναλύσει την ποιότητα των υπηρεσιών όπως την αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες που αναχωρούν από το Νεπάλ. Για να αναπτύξει προτάσεις γι ατην πρόοδο του τουρισμού στο Νεπάλ, η διατριβή αναθεώρησε τις προηγούμενες εκθέσεις, τα διάφορα προγραμματικά σχέδια ανάπτυξης, όπως και άλλες παλιότερες μελέτες και εκθέσεις, παίρνοντας υπ'όψιν τις συνεντέυξεις των διευθυντών και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου του Νεπάλ. Όσον αφορά το εμπειρικό μέρος της μελέτης,η ποιοτική έρευνα έχει παραγάγει τις ποιοτικές μεταβλητές που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε στην μελέτη πεδίου και το οποίο αναπτύχθηκε για να μετρήσει την αντίληψη των διεθνών τουριστών στο Νεπάλ. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποίθηκαν δύο συστατικές έρευνες. Η διατριβή ανάλυσε τους θετικούς και αρνητικούς παράγοντες του τουρισμού στο Νεπάλ. Διαπιστώθηκαν τέσσερις διαστάσεις της κλίμακας με 14 από τις 31 μεταβλητές χρησιμοποιώντας την προσέγγιση EFA ( EXPLORATORY FACTOR ANALYSIS), και την CFA (CONFORMATORY FACTOR ANALYSIS). Η μελέτη ανέλυσε με μεγάλη λεπτομέρεια τις αντιλήψεις για τις τουριστικές υπηρεσίες που εκτιμήθηκαν από διεθνείς τουρίστες στο Νεπάλ. Η διατριβή προσφέρει σημαντικές προτάσεις όσον αφορά τα μέτρα πολιτικής που πρέπει να ληφθούν για τη διαχείριση και ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ.
The objectives of the thesis are to recommend policy actions and strategic measures for the progress and developing a scale that can be used to measure the service quality in a tourism destination and to analyse service quality perceptions of departing tourists from Nepal. To achieve these objectives the thesis has revised previous reports plans as well as other older studies taking into account interviews taken with experts business executives and entrepreneurs operating in Nepal. Regarding the empirical part of the thesis, the research methodology provided 21 qualitative variables which were derived from the questionnaire used in the field study, which haw been developed in order to measure the perceptions of international tourists visiting Nepal. Two statistical surveys were carried out. The thesis has analysed the positive and negative factors influencing Nepal's tourism. Four scale-dimensions have also been identified including 14 out of 21 variables by using the approach of EFA (EXPLORATORY FACTOR ANALYSIS) and CFA (CONFIRMATORY FACTOR ANALYSIS).The study has analysed in detail the service quality supplied by the sector taking into consideration the views expressed by international tourists. This thesis has developed important proposal regarding policy measures to improve Nepal's tourism.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Προορισμός
Destination
Αντίληψη τουριστών
Τουριστική πολιτική
Tourism policy
Ποιότητα υπηρεσιών
Service quality
Perception of tourists


Αγγλική γλώσσα

2009
2009-09-18T10:50:21Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Νεπάλ




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.