Οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική συμπεριφορά

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική συμπεριφορά

Χουλιαρά, Αδαμαντία

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Βλαχοπούλου, Μαρία

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Με σκοπό τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την online αγοραστική συμπεριφορά, η παρούσα διατριβή εξετάζει τις αντιλήψεις φοιτητών, υποστηρικτών και μη υποστηρικτών online αγορών, με βάση τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, τις καταναλωτικές τους προσδοκίες από τα διαδικτυακά καταστήματα, τα πλεονεκτήματα που τους παρέχουν οι ηλεκτρονικές αγορές και τα προβλήματα που ενδεχομένως προκαλούνται. Επιπλέον, εξετάζει τους τύπους προϊόντων που προτιμούν να αγοράζουν οι φοιτητές μέσω διαδικτύου, τη συχνότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών και την έκταση της επικοινωνίας με τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και μετά την αγορά. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη διερεύνηση, μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου με ερωτήσεις που αφορούσαν τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, τη στάση τους απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές, τα προϊόντα προτίμησής τους και το βαθμό ικανοποίησης ή δυσαρέσκειάς τους από τις αγορές αυτές. Η στατιστική επεξεργασία των απαντήσεων έγινε με το πακέτο SPSS. Από την επεξεργασία των δεδομένων, προέκυψε ότι οι στάση του καταναλωτή απέναντι στις online αγορές και η πρόθεσή του να αγοράσει ηλεκτρονικά επηρεάζονται όχι μόνο από την ευκολία χρήσης, τη χρησιμότητα και το συντελεστή ευχαρίστησης, αλλά επίσης και από εξωγενείς παράγοντες όπως καταναλωτικά χαρακτηριστικά, περιστασιακές συνθήκες, χαρακτηριστικά προϊόντων, προηγούμενη online καταναλωτική εμπειρία καθώς και από την εμπιστοσύνη στην online αγορά.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Συμπεριφορά
Αγορές
Παράγοντες
Online


Ελληνική γλώσσα

2009
2009-10-19T09:39:23Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.