Ποιότητα στην εκπαίδευση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους: μια προσπάθεια διερεύνησης της σχέσης ποιότητας στην εκπαίδευση και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Εφαρμογή του μοντέλου Kano στην περίπτωση των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης στον Εύοσμο και Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Ποιότητα στην εκπαίδευση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους: μια προσπάθεια διερεύνησης της σχέσης ποιότητας στην εκπαίδευση και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Εφαρμογή του μοντέλου Kano στην περίπτωση των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης στον Εύοσμο και Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης

Χατζηδημητριάδου, Χρυσάνθη

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Βασιλειάδης, Χρήστος

Στην παρούσα εργασία διερευνούμε αφενός τη σχέση μεταξύ της ποιότητας και της επαγγελματικής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση γενικά (βιβλιογραφική έρευνα ) και αφετέρου το βαθμό επίδρασης των παραγόντων ικανοποίησης και των απαιτήσεων (αναγκών), των οποίων η πληρότητα ή όχι οδηγούν σε ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη στα δημοτικά σχολεία των Δήμων Ευόσμου/Δυτική Θεσσαλονίκη και Καλαμαριάς/Ανατολική Θεσσαλονίκη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας προσεγγίζονται θεωρητικά οι έννοιες «ποιότητα», «ποιότητα στην εκπαίδευση», «επαγγελματική ικανοποίηση» και τρόποι μέτρησής της, «επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών». Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνεται. βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας της εκπαίδευσης και της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από την εργασία τους, η οποία μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι δύο έννοιες είναι πολύ στενά, αμφίδρομα και αναλογικά συνδεδεμένες. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η διερεύνηση με την εφαρμογή του μοντέλου Kano, των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση /δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Ευόσμου και Καλαμαριάς, η οποία έδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί αντλούν μεγαλύτερη ικανοποίηση από την ίδια την εργασία τους κατά πρώτο λόγο και ακολουθούν οι συνθήκες εργασίας και οι αμοιβές. Ο παράγοντας που συμβάλλει λιγότερο στην ικανοποίηση των εκπαιδευτικών βρέθηκε ότι είναι η εποπτεία.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Μοντέλο Kano
Ποιότητα στην εκπαίδευση
Επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών
Παράγοντες επαγγελματικής ικανοποίησης


Ελληνική γλώσσα

2011
2011-05-10T13:40:36Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.