Συγκριτική μελέτη διοίκησης έργου στις σχολικές μονάδες στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Συγκριτική μελέτη διοίκησης έργου στις σχολικές μονάδες στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Ρουμπίδης, Χρήστος

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Σκιαδάς, Δημήτριος Β.

Η εργασία ερευνά τη δυνατότητα λειτουργίας των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το μοντέλο της Διοίκησης Έργων (Δ.Ε.). Η έρευνα εστιάζεται στη προσπάθεια σύγκρισης των μοντέλων διοίκησης των σχολικών μονάδων Αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος, περιγράφεται η επιστήμη της διοίκησης, παρου¬σιά¬ζονται οι σύγχρονες προσεγγίσεις στη διοίκηση εκπαιδευτικών οργανισμών. Παράλληλα, αναλύεται ο χαρακτήρας της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Οι σχολικές μονάδες στο νέο μοντέλο της Δημόσιας Διοίκησης (αποκεντρωμένη διοίκηση), καλούνται να παίξουν ουσιαστικό ρόλο και να εφαρμόσουν συστήματα σύγχρονου μάνατζμεντ στις περιοχές αρμοδιότητάς τους, υλοποιώντας έργα και δράσεις σε τοπικό επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη και αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εσωτερικού και εξωτερικού τους περιβάλλοντος. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το μοντέλο της Δ.Ε. το οποίο είναι ένα ολοκληρωμένο και συντονισμένο σύστημα οργάνωσης και διοίκησης έργων σύμ-φωνα με συγκεκριμένο προϋπολογισμό, σε καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και με συγκεκριμένες απαιτήσεις ποιότητας. Σύμφωνα με τον επίσημο οδηγό του Project Management Institute (PMI), η Δ.Ε. περιλαμβάνει πέντε (5) διαδι¬κασίες και εννέα (9) γνωστικές περιοχές η συντονισμένη εφαρμογή και λει¬τουργία των οποίων οδηγεί στην αποτελεσματική περαίωση των στρατηγικών στόχων ενός οργανισμού, που λειτουργεί είτε εξ' ολοκλήρου είτε μερικώς με έργα. Στο τρίτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η έρευνα, η οποία αποτυ¬πώνει την σημερινή κατάσταση διοίκησης των σχολικών μονάδων, καθώς επίσης γίνεται προσπάθεια σύγκρισης της διοίκησης των μονάδων διαφορετικού τύπου (γυμνάσια-γενικά λύκεια- ΕΠΑΛ) Στο τέταρτο μέρος γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης ενός μοντέλου διοίκη¬σης των σχολικών μονάδων σύμφωνα με το μοντέλο της Διοίκησης Έργου. Αυτό το μοντέλο προσπαθεί να προσαρμόσει τις ανάγκες της διοίκησης των σχολικών μονάδων στη σύγχρονη μορφή διοίκησης.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Σχολικές μονάδες
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
Διοίκηση έργου


Ελληνική γλώσσα

2011-11-07T12:34:39Z
2011


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.