Διδασκαλία και status της ποιοτικής έρευνας στην Ελλάδα.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Διδασκαλία και status της ποιοτικής έρευνας στην Ελλάδα.

Σαμαρίδης, Αναστάσιος

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Δαγδιλέλης, Βασίλειος

Η συγγραφή μας έχει διπλό σκοπό. Αρχικά στοχεύει να αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τη χρησιμότητα της ποιοτικής έρευνας, μέσα από την τεκμηρίωση των πλεονεκτημάτων και την ανάγκη συνύπαρξης με την ποσοτική μεθοδολογία. Ένα μέρος του πρώτου σκοπού αφιερώνεται στον προσδιορισμό επιχειρημάτων που επιδρούν αρνητικά στην εικόνα της ποιοτικής έρευνας. Στη συνέχεια επιχειρούμε να περιγράψουμε την ελληνική πραγματικότητα, αναφορικά με τη μέχρι τώρα πορεία της ποιοτικής έρευνας και τη διδασκαλία της στα ΑΕΙ. Το δεύτερο σκέλος συμπληρώνεται από τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης σε μεταπτυχιακούς φοιτητές τεσσάρων διαφορετικών τμημάτων.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Διδασκαλία ποιοτικής έρευνας
Διδασκαλία
Ποιοτική έρευνα


Ελληνική γλώσσα

2012-06-22T11:10:17Z
2011


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.