Στάσεις, απόψεις και ανάγκες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του Τομέα Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Στάσεις, απόψεις και ανάγκες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του Τομέα Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Μιλτιάδου, Παυλίνα

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Δαγδιλέλης, Βασίλειος

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Η παρούσα εργασία ερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών γεωπόνων, δασολόγων, τεχνολόγων γεωπόνων και τεχνολόγων τροφίμων της Ελλάδας, όπως τις αντιλαμβάνονται οι ίδιοι. Εκτός από αυτό, παρουσιάζονται κάποια δημογραφικά στοιχεία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην έρευνα και εξετάζεται αν οι παράγοντες φύλο, ηλικία, ειδικότητα και έτη προϋπηρεσίας επιδρούν σημαντικά στις επιμορφωτικές ανάγκες τους. Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο του 2012. Στην έρευνα συμμετείχαν 96 εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούν σε διάφορους νομούς της Ελλάδας. Το εργαλείο της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο, ο σχεδιασμός του οποίου βασίστηκε σε παρόμοιες έρευνες. Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε μετά από προσωπική επαφή ή ηλεκτρονικά όσων στάλθηκαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πλήρως ικανοποιημένοι από την επιμόρφωση που τους παρέχεται και υπάρχουν μεγάλες ανάγκες για επιμόρφωση κυρίως στον τομέα ων εργαστηριακών ασκήσεων. Βασικό κίνητρο για την επιμόρφωση τους είναι η προσωπική βελτίωση και ανάπτυξη αλλά και η βελτίωση της διδασκαλίας τους.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Επιμόρφωση
Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί γεωπονοδασολογικών ειδικοτήτων
Γεωπονία


Ελληνική γλώσσα

2012-07-05T09:50:27Z
2012


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.