δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Έλεγχος μοντέλου για την πράσινη αξία μάρκας σε ελληνικό δείγμα νέων. Καλύπτονται θέματα πράσινου μάρκετινγκ όπως τμηματοποίηση "πράσινων" καταναλωτών, αξία μάρκας, integrated marketing communications, greenwashing κ.α. Επιβεβαιώνεται ο σημαντικός ρόλος που παίζειη πράσινη εικόνα της μάρκας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.