Στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από μαθητές που φοιτούν στο γενικό γυμνάσιο και από μαθητές με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από μαθητές που φοιτούν στο γενικό γυμνάσιο και από μαθητές με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια.

Πράπα, Αγγελική

Γουδήρας, Δημήτρης
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής

Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές Γυμνασίου που φοιτούν σε γενικά και ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Αρχικά περιγράφεται η συχνότητα του σχολικού εκφοβισμού για κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο έτσι όπως προέκυψε από ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς των μαθητών. Έπειτα περιγράφονται οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από τους μαθητές και διερευνάται η σχέση τους με το κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο αλλά και με τον ρόλο του κάθε μαθητή στον σχολικό εκφοβισμό. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας συσχετίζονται και συγκρίνονται με παλαιότερες έρευνες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα και διεθνώς. Τέλος, δίνονται κατευθύνσεις για περαιτέρω έρευνα.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Σχολικός εκφοβισμός
Ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια
Στρατηγικές αντιμετώπισης


Ελληνική γλώσσα

2012
2013-01-29T13:19:19Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.