δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Μέτρηση αποτελεσματικότητας μάρκετινγκ στο διαδίκτυο με επίκεντρο τα κοινωνικά μέσα.
Σάνδρος, Βασίλειος
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Βλαχοπούλου, Μάρω
Τα τελευταία χρόνια ο ευρύτερος χώρος του διαδικτύου έχει γίνει βασικό πεδίο εφαρμογής του σύγχρονου μάρκετινγκ, καθώς περιλαμβάνει πληθώρα εργαλείων και δυνατοτήτων προς αξιοποίηση. Επακόλουθο της μαζικής αυτής εφαρμογής, αποτελεί και η ανάγκη για μέτρηση και έλεγχο με σκοπό τη συνεχή βελτίωση. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην μελέτη ,όχι σε τεχνικό αλλά σε διοικητικό επίπεδο, των τεχνικών μέτρησης απόδοσης του σύγχρονου διαδικτυακού μάρκετινγκ και στην συγκέντρωσή τους σε ένα ενιαίο πλαίσιο για πρώτη φορά. Επίκεντρο της εργασίας αποτελούν τα κοινωνικά μέσα και τα αποτελέσματα της πολυδιάστατης χρήσης τους στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασία, γίνονται ξεκάθαροι οι τρόποι μέτρησης και ανάλυσης της απόδοσης των εταιρικών ιστοσελίδων (ηλεκτρονικού εμπορίου ή μη), των διαδικτυακών διαφημίσεων ενώ μνεία γίνεται και στο πολύ δυναμικό κομμάτι της απόδοσης των μηχανών αναζήτησης. Η διαδικασία εφαρμογής των μετρήσεων επεκτείνεται στα κοινωνικά μέσα , σε όλες τις μορφές που περιλαμβάνουν, λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Μελετώνται τρόποι μέτρησης τόσο με αριθμητική όσο και σημασιολογική ανάλυση του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες. Η πρακτική εφαρμογή όσων πραγματεύεται η εργασία γίνεται μέσα από την παρουσίαση ενδεικτικών περιπτώσεων χρήσης από ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού και μεγάλες επιχειρήσεις.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.