Εμπειρική έρευνα αποδοχής και εφαρμογής της ηλεκτρονικής δημοκρατίας στους Έλληνες πολίτες.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Εμπειρική έρευνα αποδοχής και εφαρμογής της ηλεκτρονικής δημοκρατίας στους Έλληνες πολίτες.

Πατσαλιά, Ευμορφία

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Μπούσιου - Μακρίδου, Δέσποινα

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των Ελλήνων πολιτών ως προς την εφαρμογή και την αποδοχή της Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας στη χώρα μας. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκαν δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα,. πρώτον έγινε μια επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και δεύτερον μια έρευνα πεδίου όπου χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου για τη συλλογή πρωτογενών στοιχείων. Το συμπέρασμα που προέκυψε από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι οι Έλληνες πολίτες δεν γνωρίζουν τον όρο Ηλεκτρονική Δημοκρατία, ούτε ότι έχουν εφαρμοστεί ήδη τμήματά της στη χώρα μας. Σύμφωνα με τους ερωτώμενους όμως είναι εφικτή η εφαρμογή της στην Ελλάδα, με ένα μεγάλο ποσοστό να πιστεύει ότι η Ηλεκτρονική Δημοκρατία θα είναι κίνητρο για μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών στα κοινά μέσω της άμεσης επικοινωνίας τους με τα πολιτικά πρόσωπα. Οι διευκολύνσεις και τα οφέλη του Έλληνα πολίτη φαίνεται να είναι το έναυσμα για την άμεση εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας στην χώρα μας αλλά με επιφυλάξεις από τους ερωτώμενους ως προς τους περιορισμούς της τρέχουσας τεχνολογίας.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Ερωτηματολόγιο
Ηλεκτρονική Δημοκρατία


Ελληνική γλώσσα

2013-04-16T12:27:46Z
2012


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.