Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης και αποσκοπεί σε μια προσπάθεια να καταγραφεί η πορεία λειτουργίας του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Νομό Φλώρινας από το 2004 μέχρι και το 2011. Το έργο που διετέλεσε ο υπό εξέταση φορέας αποτυπώνεται με βάση το θεσμικό πλαίσιο και τις αρχές που διέπουν την εκπαίδευση ενηλίκων. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν και παρατίθενται από το αρχειακό υλικό, αφορούν τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν, τον αριθμό των εκπαιδευομένων που συμμετείχαν, την ποσοστιαία συμμετοχή ανάλογα με το φύλο και τα τμήματα που συγκροτήθηκαν σε ολόκληρο το νομό.