Εκτίμηση της ακρίβειας αναφορών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τμήματα ένταξης: ως προς τις μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Εκτίμηση της ακρίβειας αναφορών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τμήματα ένταξης: ως προς τις μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που παρουσιάζουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Γκαράνη, Κωνσταντίνα

Αγαλιώτης, Ιωάννης
Καλύβα, Ευφροσύνη
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής. (ΕΚΠ)

Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 75-79).

Bachelor's Degree Paper
Text


Greek

2005
2014-10-24T18:56:09Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της εργασίας δεν έχει αποδεσμευτεί.



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)