Εργασιακές αξίες και η συσχέτισή τους με την επαγγελματική ικανοποίηση: η περίπτωση των εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Εργασιακές αξίες και η συσχέτισή τους με την επαγγελματική ικανοποίηση: η περίπτωση των εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πολίτη, Βιργινία

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Παπαβασιλείου-Αλεξίου, Ιωάννα

Η παρούσα έρευνα έχοντας ως σκοπό την διερεύνηση των εργασιακών αξιών και την συσχέτιση τους με την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης κατέληξε στα εξής συμπεράσματα: Οι πιο σημαντικές εργασιακές αξίες είναι η ομαδικότητα, η εξυπηρέτηση κοινού, η επαγγελματική εξέλιξη και η δημιουργικότητα οι οποίες αποτελούν εσωτερικές αξίες. Ωστόσο, στην ιεραρχική διαβάθμιση των κυρίαρχων εργασιακών αξιών, οι εξωτερικές αξίες (κύρος, ασφάλεια, οικονομικές απολαβές) αποτελούν την πρώτη επιλογή των συμμετεχόντων. Σχετικά με την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζόμενων του Δήμου Θεσσαλονίκης παρατηρήθηκε ότι γενικά το εργασιακό περιβάλλον ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στις προσδοκίες των εργαζομένων και ειδικά στις εργασιακές αξίες εξυπηρέτηση κοινού, ομαδικότητα και επαγγελματική εξέλιξη. Τέλος προκειμένου να προβλέψουμε την ικανοποίηση των εργαζομένων αναπτύξαμε ένα μοντέλο πρόβλεψης από τους παράγοντες κύρος, επαγγελματική εξέλιξη, η ανεξαρτησία της εργασία, ο ενθουσιασμός και η επιρροή, καθώς και τους δημογραφικούς παράγοντες χρόνια προϋπηρεσίας και υπηρεσιακή θέση.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Επαγγελματική ικανοποίηση
Εργασιακές αξίες


Ελληνική γλώσσα

2014
2014-12-19T23:19:45Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.