Η αλληλεπίδραση κατά τη διδασκαλία των γαλλικών ως ξένης γλώσσας σε έφηβους Έλληνες: ανάλυση τάξεων με ή χωρίς τις νέες τεχνολογίες.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

L’ interaction en cours de francais langue etrangere pour adolescents Grecs-analyse de classes avec ou sans les nouvelles technologies.
Η αλληλεπίδραση κατά τη διδασκαλία των γαλλικών ως ξένης γλώσσας σε έφηβους Έλληνες: ανάλυση τάξεων με ή χωρίς τις νέες τεχνολογίες.

Αλεξανδρίδου, Βασιλική

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (ΕΚΠ)
Causa , Mariella
Κωνσταντοπούλου, Χρυσούλα
Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Feuillet, Jacqueline

Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 378-314).
Η παρούσα έρευνα εντάσσεται στον κλάδο της διδακτικής των ξένων γλωσσών και ειδικότερα των Γαλλικών. Στόχος της έρευνας είναι η μελέτη της αλληλεπίδρασης κατά τη διάρκεια διδασκαλιών των Γαλλικών που αναπτύσσονται σε περιβάλλοντα όπου χρησιμοποιούνται (ή αντίστοιχα: δεν χρησιμοποιούνται) οι Νέες Τεχνολογίες. Στη διάρκεια της έρευνας έχουν συλλεχθεί δεδομένα με ηχογραφήσεις σε δημόσια σχολεία στη Ελλάδα -κυρίως στο πλαίσιο διάφορων διδακτικών ασκήσεων, είτε προτεινόμενων στις μεθόδους των Γαλλικών, εμπνευσμένες από τους καθηγητές, είτε όχι, με πρόσθετη χρήση Νέων Τεχνολογιών- και πληροφορίες από ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι καθηγητές και οι μαθητές. Η μελέτη έχει στόχο να δείξει όχι μόνο τον τρόπο που η αλληλεπίδραση λειτουργεί μέσα στη τάξη των Γαλλικών, αλλά και τις διαφορές ανάμεσα στους δυο τύπους των διδασκαλιών, με ή χωρίς την υποστήριξη των Νέων Τεχνολογιών.
019/2014 τ.1 και 019/2014 τ.2 και 019/2014 supp.
The present research concerns the field of the didactic of foreign languages and more specifically of French as a foreign language. The research bases on the study of interactions in French class with or without the New Technologies during the progress of various didactic activities proposed in the methods of French as foreign language, inspired by teachers, or carried out by the means of New Technologies. The data were collected with the aid of recordings carried out in Greek institutions of secondary education and of the information taken from the teachers and learners’ answers to the supplied questionnaires. We look to find out not only how the interaction functions in the class of French as foreign language but also to emphasize the differences between the two types of course, with or without the New Technologies

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Τάξη
Διδακτική των ξένων γλωσσών
Interaction
Foreign language didactics
Class
Εκμάθηση των Γαλλικών ως ξένης γλώσσας
New technologies
Νέες τεχνολογίες
FFL learning


Γαλλική γλώσσα

2014
2014-12-23T09:42:16Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.