Η εξέλιξη της διδασκαλίας των μαθηματικών στην Ευρώπη (περιπτώσεις της Γαλλίας, Γερμανίας και Ιταλίας) και στην Ελλάδα από ιδρύσεως της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΟΚ) ως σήμερα.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Η εξέλιξη της διδασκαλίας των μαθηματικών στην Ευρώπη (περιπτώσεις της Γαλλίας, Γερμανίας και Ιταλίας) και στην Ελλάδα από ιδρύσεως της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΟΚ) ως σήμερα.

Λεωνίδης, Θεόδωρος

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας
Βασιλειάδης, Νικόλαος

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Στην παρούσα μελέτη θα διερευνήσουμε αρχικά το ρόλο της διδακτικής και δη της εξέλιξης διδακτικά των μαθηματικών, αφού κάνουμε μια σύντομη χρονική καταγραφή των σημαντικότερων μαθηματικών και εργαλείων ανά τους αιώνες, μέχρι να καταλήξουμε στα νέα μαθηματικά περί τα μισά του προηγούμενου αιώνα και της συνεισφοράς τους. Στην συνέχεια θα μεταφερθούμε στην πρόσφατη εκπαιδευτική ιστορία και δη αυτής της ΕΕ καθώς και στις πολιτικές που αναπτύσσονται γύρω από αυτή. Θα εξειδικεύσουμε στα όσα αφορούν την δευτεροβάθμια εκπ/ση αλλά και τα εργαλεία ελέγχου και αξιολόγησης αυτής ,PISA και TIMSS.Έπειτα,θα αναλύσουμε τα εκπ/κα συστήματα δευτ/μιας εκπ/σης στη ΓΑΛΛΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ και ΓΕΡΜΑΝΙΑ και θα επιχειρήσουμε μια χρονολογική καταγραφή της εξέλιξης της μαθηματικής εκπ/σης σε αυτά καθώς και την περιγραφή της παρούσας κατάστασης. Στην συνέχεια, θα μελετήσουμε το περιβάλλον της ΕΛΛΑΔΑΣ στον τομέα της μαθηματικής εκπ/σης στα γυμνάσια και λύκεια. Κατόπιν θα προσπαθήσουμε να εξάγουμε συνολικά συγκριτικά συμπεράσματα για τις τέσσερις χώρες μελέτης μας. Τέλος θα καταδείξουμε την σπουδαιότητα και την συνεισφορά των νέων τεχνολογιών στην εκπ/ση και δη στη μαθηματική.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Διδασκαλά μαθηματικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση


Ελληνική γλώσσα

2016
2016-07-14T08:27:37Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.