Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση: η εφαρμογή τους στο μάθημα των οικονομικών

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση: η εφαρμογή τους στο μάθημα των οικονομικών

Δημητρίου, Μαρία

Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (ΠΕ)
Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα

ΠΤΥ ΕΠ 001/2008
Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία, με τίτλο «Oι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Η Εφαρμογή τους στο Μάθημα των Οικονομικών», επισημαίνω την ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτρονικής τεχνολογίας και την επιρροή της στο εκπαιδευτικό έργο, η οποία άλλοτε δέχεται θετικές και άλλοτε αρνητικές κριτικές. Στη συνέχεια αναφέρω τους βασικούς τρόπους χρήσης του Η/Υ από το 1960 έως και σήμερα, όπου χρησιμοποιείται για τη διδασκαλία όλων σχεδόν των γνωστικών αντικειμένων, ως ολοκληρωμένο πρότυπο. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζω μια επισκόπηση της σύγχρονης ηλεκτρονικής διδασκαλίας και μάθησης των οικονομικών μαθημάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, για την κατανόηση της οποίας δίνω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της εφαρμογής του λογισμικού WinEcon σε σχολείο της Μ. Βρετανίας. Συνοψίζοντας, καταλήγω στο συμπέρασμα πως η χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, γενικότερα, αλλά και στη διδασκαλία, ειδικότερα, των οικονομικών επιστημών θεωρείται συνεχώς όλο και πιο απαραίτητη, καθώς συντελεί στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης και αποτελεί όχι τροχοπέδη αλλά σημαντική και αναγκαία βοηθός του δασκάλου για την επίτευξη του έργου του.

Bachelor's Degree Paper
Text

Εκπαιδευτικό λογισμικό
WinEcon
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
E-class
Ηλεκτρονική μάθηση


Ελληνική γλώσσα

2008
2019-12-19T12:54:50Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.