Θεωρητική και πρακτική προσέγγιση του ambush marketing στον αθλητισμό : η Nike και το UEFA EURO2016.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Theoretical and practical approach to ambush marketing in sports : Nike and UEFA EURO2016
Θεωρητική και πρακτική προσέγγιση του ambush marketing στον αθλητισμό : η Nike και το UEFA EURO2016.

Δημητρίου-Κεσούλης, Αλέξανδρος

Φιλιππιάδης, Ελευθέριος
Οικονομίδης, Αναστάσιος
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (ΠΕ)

Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Το Ambush Marketing αποτελεί μια αμφιλεγόμενη πρακτική που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση μεταξύ των υποστηρικτών και αντιπάλων της. Τα επιχειρήματα υπέρ και κατά της πρακτικής σε ηθικό και νομικό τομέα δεν έχουν οδηγήσει σε οριστικό αποτέλεσμα, λόγω των διαφορετικών συμφερόντων των μερών που σχετίζονται με την «ambush» πρακτική. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό να δοθούν απαντήσεις και να επιχειρηθεί μια εμπεριστατωμένη ανάλυση γύρω από το φαινόμενο. Η παρακάτω διπλωματική εργασία στοχεύει στην ενδελεχή ανάλυση της πρακτικής του Ambush Marketing στον τομέα του αθλητισμού. Συγκεκριμένα, σκοπός της εργασίας είναι η προσέγγιση του Ambush Marketing μέσω θεωρητικού αλλά και πρακτικού πλαισίου. Η προσέγγιση του θεωρητικού πλαισίου γίνεται μέσω έρευνας πάνω στη βιβλιογραφία και εξηγείται με λεπτομέρεια η τεχνική, ο ορισμός και οι απόψεις γύρω από το Ambush Marketing. Όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι, συντελείται μια έρευνα στις ambush πρακτικές που εφάρμοσε η «Nike» στο «UEFA EURO2016». Η επιλογή της συγκεκριμένης περίπτωσης δεν είναι τυχαία, μια και τα τεράστια οφέλη που προσκόμισε η «Nike» χωρίς να είναι επίσημος χορηγός του «EURO2016» προκάλεσαν ενδιαφέρον σε πολλούς συγγραφείς. Μέσω της έρευνας παρέχεται σημαντική πληροφόρηση κυρίως για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αθλητικές διοργανώσεις ως χορηγοί ή ambushers, αλλά και για τους καταναλωτές. Καινοτόμο στοιχείο της έρευνας αποτελεί η μελέτη συγκεκριμένης επιχείρησης, καθώς προηγούμενες έρευνες εστιάζουν στο σύνολο τον εταιρειών που συμμετέχουν σε μια αθλητική εκδήλωση ή χωρίζουν τις επιχειρήσεις σε κατηγορίες ανάλογα με το αντικείμενό τους. Επιπλέον, η εισαγωγή διαφορετικών μεταβλητών(Attitude towards brand, Purchase Intention, Brand Trust και Brand Loyalty) κάνουν την ανάλυση πολύπλευρη και συγκεκριμενοποιούν τα αποτελέσματα. Τέλος, η στατιστική ανάλυση μέσω στατιστικών τεστ πιστοποιεί την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων και παρέχει βεβαιότητα.

Bachelor's Degree Paper
Text

Nike
Αθλητική χορηγία
UEFA EURO2016
Ambush Marketing
Χορηγία
Αθλητικό μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2020-06-10T12:06:09Z
2020


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.