Μουσική και διαφήμιση: σύγχρονες προσεγγίσεις της κοινωνικής ψυχολογίας της μουσικής.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Μουσική και διαφήμιση: σύγχρονες προσεγγίσεις της κοινωνικής ψυχολογίας της μουσικής.

Ταμπάκη, Κωνσταντίνα

Λαπιδάκη, Ελένη

Διπλωματική εξέταση


Ελληνική γλώσσα

2003-07-02


2013-09-30T07:48:04Z




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.