Some empirical tests of the use of colour theory in advertisements of cars

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Σπουδαί - Journal of Economics and Business
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1984 (EL)

Some empirical tests of the use of colour theory in advertisements of cars (EL)
Some empirical tests of the use of colour theory in advertisements of cars (EN)

Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Διαφήμιση (EL)
Αυτοκινητοβιομηχανία (EL)
Advertising (EN)
Motor vehicle industry (EN)


Σπουδαί - Journal of Economics and Business

Αγγλική γλώσσα

1984-01-01


University of Piraeus (EN)

1105-8919
2241-424X
SPOUDAI - Journal of Economics and Business; Vol 34, No 1 (1984); 127-138 (EN)

Copyright (c) 1984 SPOUDAI - Journal of Economics and Business (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.