Το Τρίο σε Μι-μπεμόλ τον Ερίκ Ρομέρ και η Ελληνική του Πρώτη «Εκτέλεση»: Μια Τριπλή Ανα-σύνθεση;

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Το Τρίο σε Μι-μπεμόλ τον Ερίκ Ρομέρ και η Ελληνική του Πρώτη «Εκτέλεση»: Μια Τριπλή Ανα-σύνθεση; (EL)
Le Trio en mi bémol d Erìc Rohmer et sa première «exécution» greque: une triple re-compositio (FR)

Τσατσάκου, Αθανασία

[Δεν υπάρχει περίληψη] (EL)
Dans le présent article se détermine le point ou convergent les rapports intersubjectifs fondamenteux (Paul-Adèle, texte-représentation, théâtre-musique) qui règlent la première représentation grecque de la pièce d'Eric Rohmer Le Trio en mi bémol IIs'agit du premier mouvement de l'oeuvre homonyme de Mozart qui devient le principe d'une triple re-composition (erotique, scénique, sue'lodique). En plus, se dévoile à travers une «rythmanalyse», selon Gaston Bachelard, un axe poétique très concert qui explique le haut effet esthétique de la représentation. (FR)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Θέατρο (EL)


Σύγκριση

Ελληνική γλώσσα

2017-01-30


Ελληνική Εταιρεία Γενικής και Συγκριτικής Γραμματολογίας (GCLA) (EL)

1105-1361
2241-1941
Σύγκριση; Τόμ. 5 (1993); 149-160 (EL)
Comparison; Vol. 5 (1993); 149-160 (EN)

Copyright (c) 2016 Αθανασία Τσατσάκου (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.