Μάρκετινγκ και μουσική βιομηχανία

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Μάρκετινγκ και μουσική βιομηχανία (EL)

Μπούσιος, Χαράλαμπος (EL)
Τσιμάρη, Σοφία (EL)

Μπαλάσκας, Βασίλειος (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)
N/A (EN)

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται σήμερα οι δισκογραφικές εταιρίες, ο πυρήνας της μουσικής βιομηχανίας, μεταβάλλεται σημαντικά, καθώς το τρίπτυχο «αγορές - προϊόντα — τεχνολογία», παρουσιάζει μια νέα δυναμική. Η συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων μουσικών άλμπουμ και κατ’ επέκταση η μείωση των κερδών των δισκογραφικών εταιριών, αποτελούν πλέον πραγματικότητα στην οποία οι εταιρίες καλούνται να αντιδράσουν. Η εμφάνιση των νέων τεχνολογιών όπως το διαδίκτυο, αποτελούν ταυτόχρονα απειλή αλλά και σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και ανάλυση των νέων ευκαιριών που εμφανίζονται στην ψηφιακή εποχή για τις δισκογραφικές εταιρίες, καθώς και οι δυνατότητες εφαρμογής ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου , που σε συνδυασμό με τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας της μουσικής βιομηχανίας, μπορούν να οδηγήσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα τόσο για τις δισκογραφικές εταιρίες όσο και για τους τελικούς αποδέκτες του μουσικού προϊόντος. Η ανάλυση επικεντρώνεται σε θέματα διανομής και προώθησης του μουσικού υλικού σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη χρήση πραγματικών περιπτώσεων (case studies) από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της μουσικής βιομηχανίας. Παράλληλα καλύπτονται θέματα νομικής φύσης, όπως η διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων και οι όροι συμβολαίου ανάμεσα στους καλλιτέχνες και τις δισκογραφικές εταιρίες, η μελέτη των οποίων κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. Ακόμη γίνεται λόγος για την ελληνική αγορά, σχετικά με την πλευρά του τελικού αποδέκτη του μουσικού προϊόντος, τις επιδράσεις των νέων τεχνολογιών καθώς και των παραδοσιακών καναλιών διανομής και προώθησης στην αγοραστική διαδικασία. Η μελέτη βασίζεται στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου, από όπου εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα. (EL)

bachelorThesis

Δισκογραφικές εταιρείες (EN)
Μουσική βιομηχανία (EN)
Μάρκετινγκ (EN)
Δισκογραφική βιομηχανία (EN)
Καταναλωτική συμπεριφορά (EN)
Επιχειρησιακή δράση (EN)
Πνευματικά δικαιώματα (EN)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Ηπείρου (EL)
Technological Educational Institution of Epirus (EN)

Ελληνική γλώσσα

2008-09


Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.