Internet banking - Βαθμός διείσδυσης και επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών. Προσέγγιση στην ελληνική τραπεζική αγορά.

 
This item is provided by the institution :
Technological Educational Institution of Epirus
Repository :
Research Repository T.E.I. of Epirus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)
Internet banking - Βαθμός διείσδυσης και επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών. Προσέγγιση στην ελληνική τραπεζική αγορά. (EL)

Οικονόμου, Ιωάννης (EL)
Πριόβολος, Βασίλειος (EL)

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)
Μαργώνης, Δημήτριος (EL)
N/A (EN)

Οι τράπεζες είναι επιχειρήσεις που έχουν ως σκοπό την επίτευξη κερδοφορίας για τους μετόχους τους. Έτσι υιοθετούν νέες μορφές οργάνωσης και διεκπεραίωσης των εργασιών, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της πληροφορικής, ώστε να αυξάνεται η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητά τους. Στόχος τους είναι η βελτίωση των τραπεζικών προϊόντων και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ώστε να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά, γεγονός που θα έχει θετική επίπτωση στην κερδοφορία τους. Καθοριστικό όμως σημείο είναι η δυνατότητά τους να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πελατών και να δημιουργούν νέα καινοτομικά προϊόντα. Όσο πιο μικρό είναι το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της διατύπωσης της ανάγκης και της υλοποίησής της από την τεχνολογία της πληροφορικής, τόσο ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τραπεζική αγορά αποκτά η τράπεζα που το επιτυγχάνει. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι έννοιες του Internet banking καθώς και των λοιπών εναλλακτικών δικτύων παροχής τραπεζικών υπηρεσιών. Στη συνέχεια επιχειρείται μία σύγκριση μεταξύ των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της ηλεκτρονικής τραπεζικής η οποία γνωρίζει μεγάλη εξάπλωση τα τελευταία χρόνια. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας παρουσιάζονται στατιστικά στοιχεία σχετικά με την χρήση του Internet αλλά και του Internet Banking από Έλληνες πολίτες καθώς και μια περιγραφή των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων και των προβληματισμών των Ελλήνων χρηστών του Internet Banking βάσει ερωτηματολογίου. Βασικό συμπέρασμα της εργασίας είναι ότι υπάρχει ακόμα μεγάλος αριθμός ανθρώπων που είναι αρνητικά διατεθειμένοι ωστόσο υπάρχει μεγάλη δυναμική ανάπτυξης του λόγω της αντίστοιχης ανάπτυξης του διαδικτύου στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου όλο και περισσότερες τράπεζες διαθέτουν μεγαλύτερα κεφάλαια για την ανάπτυξή του εστιάζοντας την προσοχή τους στην ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους. Τελικά αν και o βαθμός διείσδυσης του Internet Banking στους Έλληνες καταναλωτές είναι μικρός ωστόσο το επίπεδο ικανοποίησης αυτών που το χρησιμοποιούν βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. (EL)

bachelorThesis

E-banking (EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο (EN)
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες (EN)
Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (EN)
Ηλεκτρονική τραπεζική (EN)
Internet banking (EN)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Ηπείρου (EL)
Technological Educational Institution of Epirus (EN)

Greek

2009


Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)