Η αποτίμηση των αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ των Ολυμπιακών Αγώνων 1996 και 2000 και η αξιολόγηση τους προς όφελος του «Αθήνα 2004»

 
This item is provided by the institution :
Technological Educational Institution of Epirus
Repository :
Research Repository T.E.I. of Epirus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2004 (EN)
Η αποτίμηση των αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ των Ολυμπιακών Αγώνων 1996 και 2000 και η αξιολόγηση τους προς όφελος του «Αθήνα 2004» (EL)

Μπαμπατζάνης, Εμμανουήλ (EL)

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)
N/A (EN)

bachelorThesis

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Ηπείρου (EL)
Technological Educational Institution of Epirus (EN)

Greek

2004


Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)