Στρατηγικές μάρκετινγκ για την ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2004 (EL)
Στρατηγικές μάρκετινγκ για την ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης (EL)

Καράμπελα, Αντωνία (EL)

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)
N/A (EN)

bachelorThesis

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Ηπείρου (EL)
Technological Educational Institution of Epirus (EN)

Ελληνική γλώσσα

2004


Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.